20/5/09

[must!] the corporate weblog manifesto


son unha araña privilexiada. fun condecorada, mencionada, paseada e citada nos blogs dalgúns dos meus compañeiros. eternamente agradecida a miña personaxe virtual e eternamente agradecido eu mesmo.

pero falando de blogs e das relacións entre os mesmos, esta semana chegou ao meu lector de feeds, procedente do blog de Raúl Ordóñez [CFO de Bitácoras.com, máis coñecido na rede como Jasp], unha entrada que contiña o The Corporate Weblog Manifesto.

The Corporate Weblog Manifesto foi escrito por Robert Scoble, gurú dos blogs e autor do blog Scobleizer, no ano 2004. nel recóllense 20 consellos, recomendacións ou obrigas que todo blogueiro debería respectar e aplicar en tódalas bitácoras que xestiona. lectura obrigada, a pesar de que se atope en inglés.

tómome a licenza de transcribir a norma número 1, unha das máis importantes.
di a verdade. toda a verdade. nada máis que a verdade.
se o teu competidor ten un produto que é mellor que o teu, lígao. será mellor. atoparémolo de tódolos xeitos.

1 comentario: