6/5/09

[ollo ao piollo] tuenti redeséñase


o día pintaba mal, pero hai uns minutos o meu xesto de tristeza pasou a alegría ao iniciar sesión en tuenti coa miña conta. un novo deseño de tuenti, do que souben vía twitter, aparecía na pantalla do meu mac dándome a benvida.

Estamos sacando una nueva versión para hacer Tuenti aún mas fácil de usar.

Has sido elegido como parte de un pequeño número de usuarios para probar la primera versión beta del nuevo diseño y poder darnos tu opinión.

Por favor, ten en cuenta que está todavía en una fase temprana de desarrollo y aún puede haber algunos cambios sobre los que estamos trabajando.

Por favor, envíanos todos tus comentarios en el enlace en la barra de arriba.


o que puiden probar da nova versión gustoume. o deseño a simple vista lembra ao deseño actual de facebook, pero tamén achega novas funcionalidades e cambios: o número de fotos que aparece no perfil pasa de oito a dez, a pantalla principal mostra as primeiras palabras dos comentarios, os eventos presentan un gráfico de estatísticas, elimínase dos estados o verbo está... cando o probe máis en profundidade teredes noticias miñas.

atentos as próximas semanas!

4 comentarios:

  1. Nuevo tuenti?
    yo quiero ver como es!
    por qué no me eligen a mi para probarlo? ¬¬

    ResponderEliminar
  2. Sempre te escollen para esas probas carallo!xdd

    gústame ese diseño, con liñas e ángulos máis rectos, pero bueno... que vou a decir eu ca miña horrible cabecera!!

    ResponderEliminar
  3. OH dios mio, pero si salgo de primera en tu inicio! que honor :D

    jajajajajajaja.

    ResponderEliminar
  4. sabeis lo que es mejor aun?

    son_risas.lacoctelera.net


    eso si que mola

    ResponderEliminar