8/4/09

[virtuosos vol.1] descubrimentos

as redes sociais non son cousa de arañas, pero si que poden ser cousa de artistas. na rede podemos atopar auténticos virtuosos das artes. eu só me vou limitar a falar dos casos máis coñecidos e relevantes, pero a miña compañeira Marta descubriravos cor a cor no seu blog os novos creadores que están dando que falar.

no campo fotográfico topamos cun caso excepcional, o de Gerard Estadella, coñecido na rede polo pseudónimo icanteachyouhowtodoit, o seu identificador en myspace, fotolog e flickr. este rapaz de 28 anos estudou Publicidade e Relacións Públicas e exerce de DJ e fotógrafo nas festas máis glamourosas, facetas que o fixeron saltar á fama coa publicación de todo este material no seu blog. participa en revistas de moda, ademáis de na súa web persoal, e foi o fotógrafo da campaña spring-summer'08 de Pull&Bear.

no campo musical damos con Lourdes Hernández, máis coñecida como Russian Red. o seu periplo na rede comezou facendo amigos en myspace, ata que locales madrileños a chamaron para que tocara nas súas noites de micro aberto. grazas a isto tamén gravou o seu primeiro disco, I love your glasses, con grandes éxitos de crítica e ventas, púxolle música a un anuncio de xeados e converteuse en imaxe dunha firma de roupa.

4 comentarios:

  1. Grazas pola info Hector, non caira en que a música dese anuncio era de Russian Red!

    ResponderEliminar
  2. a ti molaríache ser como o primeiro non?

    ResponderEliminar
  3. non me disgustaría para nada, Jaime :P

    ResponderEliminar
  4. Pido perdón por la mala reputación que te estoy dando por la red, y señor tel-araño sabes que soy ferviente seguidora de tu blog y que esta en el top 10 de la clase segun la odiada por dios. Dicho esto.

    El post me ha parecido interesante, porq siempre os oigo hablar del icanteachyouhowtodoit pero no sabía de donde venía y he entrado en su web y me gustan las fotos mogollón, deberíamos hacer una fiesta y q sacases fotos asi, por otra parte, la historia de la rusa (LOL xDD) ya la conocía pero no sabía que la musica del anuncio ñoño de haguen daz ( o como se diga ) fuese de ella...por tanto enhorabuena anllo! hoy me has enseñado muchas cosas!! ^^

    ResponderEliminar